Our Blog

Driven Ekonomiansvarig till Stockholms roligaste arbetsplats, Happy Boss AB

Är du en driven person som vill jobba pĂ„ en av Stockholms roligaste arbetsplatser som har höga ambitioner och mĂ„l?  Sök tjĂ€nsten idag!

Om företaget:
Vi pÄ Happy Boss har lÄng erfarenhet av att hjÀlpa företag att effektivisera företags kontorsteknik och profilprodukter och vi vet vad som verkligen krÀvs för att kunden ska vara nöjd. Vi Àr experter pÄ relationer som vi vet Àr det allra viktigaste inom kundvÄrd.

Happy Boss har möjlighet att erbjuda ett avtal för företagets all kontorsteknik dÀr service ingÄr. Vi hjÀlper kunden att hitta den bÀsta lösningen inom Kaffemaskiner, IT, dokumenthantering, telefoni, konferensteknik, kontorsförbrukning, video- konferensteknik och posthantering.

Happy Boss Àr ett företag som gillar att jobba tillsammans och dessutom gör vi mycket roliga saker ihop. Vi har skapat nÄgot vi kallar, Living Happy Boss, som gÄr ut pÄ att vi har kul pÄ dagarna, men Àven utanför arbetstid. Varje medarbetare Àr unik och vi försöker se till att varje medarbetare trivs och utvecklas. Vi Äker pÄ resor tillsammans, seglingar, gÄr pÄ fotboll, har öl och champagneprovningar, golftÀvlingar etc.

2018 omsatte Happy Boss 78 miljoner kronor vi har tidigare blivit utnÀmnd till Di Gasell.

Vi har lagt en ny 3Ärs plan och i den ligger mÄlet att nÄ 100 miljoner i omsÀttning och för att nÄ det behöver vi ha rÀtt medarbetare med rÀtt attityd och instÀllning. Vi anser att personalen Àr det viktigaste vi har och ser dÀrför hela tiden till att utveckla vÄra medarbetares humankapital.

 

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att jobba i vÄr Backofficegrupp med 5 personer bestÄende av den tilltÀnkta tjÀnsten som Ekonomiansvarig samt Backofficeansvarig, Ekonomiassistent, Orderdministratör och Serviceadministratör.

I rollen som ekonomiansvarig hos oss kommer du att ha en bred roll innefattande mÄnga av ekonomiarbetets olika delar. Du kommer till exempel att ansvara för bolagets fullstÀndiga lönekörning, löpande bokföring och mÄnads/Ärsbokslut. Du kommer Àven att ansvara för kundinbetalningarna, leverantörsfakturor och utbetalningar till leverantörer samt fungera som controller.

Avdelningen Àr uppbyggd för att kunna avlasta varandra vid toppar och dalar sÄ du fÄr inte vara rÀdd för att ta i lite extra och gÄ utanför din trygghetszon.

Arbetet sker i Officeprogrammen samt vÄra program Flinker, Winserv, Centsoft, Visma Administration och Visma Lön.

PROFIL
-Ekonomiutbildning frÄn gymnasium, KY eller högskola/universitet
-Minst tre Ärs erfarenhet av en liknande roll pÄ ett medelstort företag eller som konsult
-Erfarenhet av löneadministration
-Erfarenhet av bokslut
-Goda kunskaper i moms- och skatteredovisning

 

PERSONLIGA EGENSKAPER
Till denna utvecklande och variationsrika tjÀnst söker vi efter dig som Àr en riktig doer och som Àr redo att ta dig an en mÀngd olika uppgifter med energi och prestigelöshet. Du Àr en person som gillar fart och flÀkt och du trivs pÄ en arbetsplats dÀr det hÀnder mycket. Du har förmÄgan att vara strukturerad och hÄlla ordning och reda i en miljö med högt tempo.

Du ska utstrÄla energi och glÀdje eftersom du kommer att ha kontakt med kunder.

ÖVRIGT

Happy boss sitter i fina kontor i Solna business park. LÀs mer om oss pÄ www.happyboss.se

 

ANSÖKAN

Skicka in din cv och en ansökan till fredrik.belfrage@happyboss.se

Hemsida: www.happyboss.se

Kontakt: Fredrik Belfrage

Tel: 076-00 00 310

Ort: Solna

Ansökningsdatum: Löpande

TilltrÀde: Enligt överenskommelse

Tags:

Show Comments (0)

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!