Bemanning och belastning är sällan konstant.
Vi kan antingen rycka in när det är hög belastning på er växel, när telefonisten är sjuk eller i semestertider. Eller så kan vi ta över hela er växel och sköta all hantering av samtal på era huvudnummer.

Vår Svarsservice finns tillgänglig dygnet runt, 365 dagar om året.
Vi kan antingen ta hand om de samtal som din organisation inte hinner med att hantera eller till och med ta hand om alla samtal som kommer in på ert huvudnummer. Vi svarar i ert namn, enligt ett manus som ni anger.

Ni bestämmer.
Välj vilken information vi ska lämna till de inringande, om vi ska koppla samtal, till vilka nummer vi får koppla samtal. Bestäm om vi ska skicka meddelande och i vilket format (SMS eller E-post) vi ska skicka meddelandet.

Telefonisterna har full kontroll över alla era medarbetare.
Våra telefonister ser samma information om era medarbetare som ni själva gör i t.ex. Softphone. De ser hänvisningar, vilka som sitter i telefon och noteringar. När våra telefonister svarar ger de en känsla av att vara en del av ert företag.

Utkoppling av samtal.
Självklart kan vi koppla ut samtal till en anknytning, mobiltelefon eller annat nummer.

Avisering av samtal.
Vill ni, så ringer vi först och aviserar om ett samtal som skall kopplas ut till en anknytning.

Proffs på att hantera samtal.
Vi är kompetenta och engagerade specialister på hantering av inkommande samtal. Personalen är vår största styrka där alla är välutbildade och känner våra kunder. Happy Svarsservice uppfyller era behov genom kundanpassade instruktioner för era samtal.

Missa aldrig ett samtal.
Med Happy Svarsservice kan du vara säker på att aldrig mer tappa ett viktigt samtal. Samtidigt som du kan belöna dig själv med lyxen att i lugn och ro fokusera på det som är viktigast för tillfället, din leverans och dina kunder.

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!