Med hjälp av ett hänvisningssystem kommer rätt information på rätt plats.

Ni blir mer organiserade och kan på så sätt ge ett professionellt intryck till era kunder.

När man sitter i möte eller är upptagen med annat är det lätt hänt att man blir störd av att telefonen ringer, är man inte på plats kan man i värsta fall förlora en viktig affärskontakt. För att undvika detta stänger man telefonen och vidarebefordrar samtalen till en röstbrevlåda, telefonist, svarsservice eller till ett annat nummer.

Genom att använda hänvisningssystem får kunder och kollegor reda på att personen i fråga är upptagen och kan även få besked om när man är tillbaka.

”Personen du söker sitter i möte. Personen beräknas vara tillgänglig igen kl. 10:00. För att komma till växeln, tryck 1. Eller, tala in ett meddelande efter tonen.”

Möjligheter
• Status på kollegor
• Ikonhänvisning (snabbhänvisning)
• Röstbrevlådor med talad hänvisning
• Mobila applikationer
• Kalenderkoppling
• Svarsservicekoppling
• Bokningssystem
• Telefonistplats

This is a unique website which will require a more modern browser to work! Please upgrade today!